Gocart

Min lediga helg spenderas i Hennan. Mamma är i Stockholm så vi tänte passa på att hitta på något då utan henne=) Inte för att va taskig. Så idag for pappa, Emil och jag till Östersund och körde gocart. Sjukt jävla kul var de. Va väldigt nära till vinst åxå=P Emil och jag låg på delad första plats ända tills dom sista varven då körde han nån mini liten 100 del fortare än mej. Sen andra gången vi körde så kämpa jag för mycke å råka sladda massa så fick sugig tid. Men skojj som fan va de. Sen åkte vi annan väg för att kika på en skoter åt pappa men när vi kom fram å skulle höra vart vill skulle åka så berätta han att han sålt den. Men men.

Just nu sitter jag å håller på dör av uttråkighet. Pappa sover och Emil är med kompisar och den enda som vill vara social med mej min jävla katt men henne törs jag inte röra mycle för hon har verkligen nå psykfel.
Men sen när Emilm kommer hem igen ska vi ut å köra skoter iaf. Känner inte för att ligga här å kolla på massa film. På datan utan högtalare så jag får använda hörlurar och de är nå glappt i datan så de blir att bara ena hörluren funkar. Drygt som fan. Men men.

Hade vela vare på Stadt idag men ändå vill jag inte. För OVANLÌGHETENS skull är jag INTE festsugen.

Fan den hr uttråkigheten gör att jag äter massa godis å dricker dricka. Inte bra inte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0