Paniken kommer när jag är ensam

Vart utgång igår ändå. Tänkte inte men sluta med de. Va väl bra å komma ut. Får tacka Marlene och Emil för de. Har vare nere i några dagar nu. Har varken ork lr lust att göra något alls men samtidigt så vill jag absolut inte sitta hemma själv å inte göra nå. Får lite panik då. Har sån period igen att jag inte klarar riktigt av att vara själv och måste hålla mej sysselsatt konstant hela tiden. Värmen verkar ha komme tillbaka till jobbet idag så ska iväg å jobba snart. börjar kl 4. Å trött som ett as är jag. Får skylla mej själv men hade ju hoppas på få lite mer sömn iaf. Kom hem vid halv 7 i morse lr nå, la mej vid 7 och vakna 9. Jippi! Sen har man duscha, sutte vid datan och sen lega i soffan och kollat på "17 again" sjukt bra film.

Jag

En sak förstår inte jag. Hur fan man ska bli sur över att inte få röra. Va en kille i att som försökte få hålla om mej å så ochjg sa hela tiden attjag inte vlle, han vart sur. Vad är de å bli sur över? Vill man inte så vill man väl inte. Måste man väl kunna aceptera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0