Uppe på morron!

Känner mej duktig, redan uppe. Klev upp halv 11 imorse fast jag inte börjar för ens kl 4 idag. Innsåg att de är fan skönt å kliva upp tidigt. Man kan göra något om man vill. Ska strax ta tag i papprena sen funderar jag på om jag ska ta en varv runt kyrksjön. Vore skönt. Måste även iväg å köpa frimärke så jag kan skicka in de där så jag får pengar nån gång.

Sityter å försöker bränna av ett spel nu som jag ska lämna tillbaka till Carola. Hoppas de funkar, ville inte gå sist. Men min dator är julite som den är å. Fast ifs spelar väl de inte så stor roll för tror jag har på datan ändå å nu har jag riktig kod.

Näe om man ska göra nån nytta sen packa väskan så den är klar. Tänkte ta med mej gym väskan till jobbet ifall de blir träning. Vore skönt. Måste ju så jag lyckas nån gång. Vill verkligen ha tillbaka min gamla kropp. Men de lär ju ta sin eviga tid. Men de som väntar på nått gått väntar aldrig för länge lr va säg man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0