Utlåst från min lägenhet i natt

Ja jag kan ju itne påstå att jag är nå värst vidare smart iaf. Utlåst från min egen lägenhet.
Gårdagen börja med mamma kommer in å berättar att de är 6,8 grader ute ifall jag ville passa på å utnyttja dagen till att köra skoter bla. Jag studsar upp och hoppas på tt lillebror vill ut å åka men han tyckte de var för tidigt. Men efter ett tag bestämde vi oss att vi skulle ut å prova fyrhjulingen som nu mer funka. Trodde vi. Kom ner till lagårn där ville den inte gå nå mer riktigt. Stängde av den sen gick den igen. Kom 50 meter sen vart den lika igen. Gick i ungefär 5 km/h. Så kom Linus, Felix och Robin med skotran och Felix drog hem Emil medans jag fick åka med Linus. Sen blev de en sväng på skoter med pappa när Emil drog iväg med dom andra. Sen vart de dusch, mat och ner på 60 års kalas i Ljusdal. Farbror Pelle fyllde 60 år. När vi komme halvvägs till Hennan så ringde Carola och fråga om jag ville med henne och Erik på jvg och de ville jag ju så klart men va ju på väg till Hennan. På en gång börjar jag söka skjuts tillbaka till Ljusdal och de ordna sej. Alkohol fick jag även öpa eftersom jag nu mer har ett kylskåp tomt på öl. Har ju blive duktig. Så när jag väl kom ner på Ljusdal så inser jag att min nyckel ligger i fel jacka. Jackan som hänger på kroken i Hennan. Så jag ringer mamma och hon får flytta över pegar till mej eftersom jag inte kan själv då sen fick jag skjuts till lillhaga där jag viste vartCarola bor men inte vart. Prova ringa henne men mobilen är av. Jag gick in på näte med mobilen och sökte efter hennes dotters nr för att försöka få tag på Erika men icke. Så stod i kylan och vänta på jag vet itne riktigt vad. Men tillslut vart jag erbjuden att åka runt med Micke och Linus så jag slapp frysa. Tack så hemskt mycke för de! =D Sen ringde Carola och senare hämta mej. Vi försökte halsa i oss lite sen fick vi skjuts av chefen till jvg och där vart de dans:P
Nu ringde pappa precis och jag ska gå ut och åka med dom till Hennan. Dit å köra massa skoter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0