Kryssning ikväll

Sitter nu på Bursen på väg ner till stockholm. Trött som fan men vågar inte sova ifall jag råkar snarka. Vart inte Allt för många timmars sömn i natt, tänkte lägga mej halv 10 igår och en stund funderade jag till och med om jag skulle sova med dörren öppen, hade vädrat men jag vart så trött så jag orka verkligen inte kliva upp och stänga. Till slut va de bara gå upp för jag vart så jäkla pissnödig. Men så klart så skulle man piggna till. Efter klockan 2 somna jag någon gång och larmet tar ställt på klockan 5. Här på Bursen är de lite segt, ingen film eller nå igång och vi har 1 och en halv timme kvar. Insåg precis att de inte kan ha gått så himla segt för sist jag kolla på klockan tar den prick 8 och då hade vi åkt en timme redan. Tiden sprang visst iväg:) när vi anländer i stockholm blir de direkt till att käka, båda vi är hungrig som fan. Sen blir de till att fördriva tiden i 6 timmar eller något sånt tills vi ska ta oss ut till båten. Jag ska väl se om jag lyckas hitta en klänning att gå ikväll? Drygt bara att springa runt med väskorna. Men men de går nog bra. Å man får tänka positivt, vi ska ju på kryssning:) så vid halv 8 eller nå går båten mot åbo:) någon mer som ska dit? Ska blir riktigt kul, längtar som fan. Varken jag eller sofie har vare iväg på kryssning förut. Har beställt både middag och frukost så jag hoppas de blir gott:) segt att man förlag jobba på måndag bara, skapligt seg man kommer vara och va ovant de kommer bli, har ju inte jobba på 3,5 vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0