Nu är de beställt =)

Nu jäklar börjar de bli lite ordning här. Tage i tur med disken, fort bort nästan allt från golvet. Ska hänga in kläder i garderoben å nu blir de damma, dammsua och torka golvet.
Sen ska jag ta tag i mina skåp, ska städa och äändra om i dom. Har så otroligt mycke saker, samlat på mej i någrar år. De är kul att ha mycke å välja på om man väl skulle göra nå men gör ju aldrig de.
Skulle man ha middag här vore de ju kul men de har jag aldrig. Får väl se till att de blir av nån gång så man får användning av sakerna.

Köksgrejjer kommer jag då aldrig gå nöd på, har mer än va en vanlig vyxen människa brukar ha. Å glas=) jag älskar glas.
Men de är så tråkigt, dom bara står, använder dom aldrig typ. Så fort nån är hit på fest så tar dom alltid dom tråkigaste glasen, dom verkar inte törsa ta nå som ser finare ut. Fattar inte varför, glas är ju till för att användas.

Ska även städa garderoben och ändra om i den, slänga ut de jag inte kan ha i förrådet. Bara tar upp onödig plats nu och jag hittar inget.

Mamma å pappa va i en sväng nyss åxå, dom drack kaffe å titta på när jag diska å städa sen åkte vi ner på Oves golv & färg. Nu har jag beställt tapet, och gruvar mej för hur de kommer att bli. Men alla tyckte den tapten och de va den jag va mest inne på åxå men orolig att de blir för mörkt. Men skulle jag ta den ljusa skulle de bli för ljust och jag skulle ledsna på en gång. Så jag tro nog att jag valt rätt.
Frågan är bara vart jag ska göra av med alla saker jag har när dom ska komma å fixa de. Jag har ju inte direkt lite saker och förrådet är fullt. Man kan nog ställa lite vid köksdelen men allt får inte plats där.
Ähh de löser sej nog=)

Nu sa jag fortsätta dona på lite här medans jag har energin kvar. Känner mej mycke piggare och gladare idag=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0