Tända ljus, öl och klackar

Fattar inte varförjag är så fruktansvärt trött idag, lyckades ju sova hela natten utan att vakna en enda gång. Somnade till och med med mobilen i handen med ett påbörjat skrivet sms.

Inte orka gjort så mycke idag. Har tvättat 4 maskiner, diskat lite, städa lite i badrummet. Seg som fan men hoppas de släpper för jag vägrar komma hem å de är stökigt sen.

Stökigt

Tänkte tända upp lite ljus, ta mej en öl, på med klackarna och sätta lite fart snart. Ska bara till tvättstugan en sväng först.

Fan va de låter som att de regnar då, har just nu persiennerna nere men de hörs fast jag har musik på at de öser ner. Roligt att gå ut så, eller inte! Å mitt paraply ligger nere i mitt skåp på jobbet.
Fan vad jag önskar att jag hade en tvättmaskin i lägenheten. Tänkte ju försöka be om en ny men nu törs jag inte. När jag va på väg till tvättsugan i morse så prata jag smått med en granne och hon skulle göra en isammling och köpa blommer från oss i hyreshuset. Han hade åkt på en stroke och blivit förlamnad i ena sidan. Känns inte direkt som läge och börja fråga om man kan få saker till lägenheten då.

Någon som har nån bra städmusik att skicka till mej? Nån bra spotify spellista eller något? Har lyssna på min musik så jag vill höra något annat för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0