Förändrad mot nå dåligt

Sitter ute i skogen och är aningen uttråkad, finns inte alls nå att göra vad jag kommer på. Mamma och pappa är i Ljusdal och Emil är med Simone tror jag. Har hela huset för mej själv och de är inte alls kul. Vill bada men inte ensam, inge folk finns de här, alla har flyttat här ifrån och de här stället som man alltid hade kul på förut har blive dötrist!

Boring!!!!!!!!!!!!!

Snacka om tråkigt inlägg men men....

De va en sak som va planerad för semestern iaf men just nu är de, de sista jag vill göra. Sorry men inte mitt fel! Känns inte så kul när de är så här.

Va ner på campingen och köpte en cola men Emil för ett tag sen. Snacka om att de har blive tokjävladött på campingen med åren, sjuk jävla skillnad. De är så tråkigt å se. När jag jobba där då va de ju fulla stränderna med folk och fullt på husvagnsplatserna. Va alltid massa folk där och nu är de utdött.
Jag hoppas de byggs upp igen och blir desamma igen.

VEt itne ens vad jag skriva om idag, ingen fantasi och irritationer orkar jag itne ens bry mej om, stänger dom ute och glömmer bort dom så blir de bra=)

Tycker att min kära mor och far kan komma hem och spela lite Finans med mej=P Vill ha något att göra ju och de är kul med sällskapsspel. Just nu ångrar jag att jag inte tog med mej xboxen. Allting står på golvet hemma i lägenheten, sladdar och handkontroller i en påse och massa spel i en annan. Men tänkte att jag inte skulle behöva de, men de va ju en dum tanke.
Saknar faktiskt att spela tv spel, minns inte hur många måsader sen jag spela sist om de inte är ett år sen lr mer.

Fast jag har sluta med as mycket på senaste tiden. Sen jag flytta från Järpen har jag sluta spela data/tv spel, sluta baka som jag älskar, sluta laga maträtter som va god (nå annat än tortelini, pytt, mos och köttbullar), slutat med massa saker som jag tyckte om att göra förut. Vet inte varför, saknar att göa de men tappa lusten för de. FAst bakning och matlagning vet jag varför. De är så jävla tråkigt och meninglöst att göra nå gott åt sej själv, man vill ju ha någon att dela de goda med.
Fast visst när jag bodde i Järpen var de Daniel som ofast stod för matlagningen men de va för att han va mycke bättre på att laga mat än mej men jag bakade jämt och de va jag bra på men gör de aldrig längre, bara ibland när jag är i Hennan.

Jag vill få tillbaka mitt gamla liv och va som jag var när jag va yngre fast mognare då. Då träffa jag jämt massa människor och hade jätte lätt att få kontakt, men nu har jag inte alls någon aning om hur man gör, tappa förmågan totalt. Å massa saker har ändrats hos mej och jag hatar de.

Bara därför ska jag nog överraska papps med en sockerkaka och kanske lite småkakor, mina specialare som är så god=) Då kan jag lova att han blir glad. Han brukar säga åt mej titt som tätt när jag är hit att jag ska baka åt han men gör de sällan. Så undra om man ska göra de nu kanske.

Nu tror jag dom kom å dessutom, hörde en bil kom och en dörr som smälldes igen. Näe de va Emil och Simone=)

Aja ska överaska pappa nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0