Nu börjar de närma sej

Skärpning igen nu! Inte skrive på jätte länge. Vad har jag gjort sen sist då?

Festa lite då å då, vart en 3 dagars i helgen, trevligt som fan. Fredagen spenderades i Hennan med lillebror, vi drog ner på pubkväll på campingen där=)

Lördagen vart det crusing i Delsbo och tro om en Linda vart brydd. En person stod och vinka baom en bil och ropa mitt namn, inte fatta jag att de va mej han mena för varför skulle han prata med mej? hmm. Låtsades som inget och fortsatte prata med Annika och sen kommer han fram ist och börjar prata md mej.
Vart aningen brydd för jag har aldrig prata med han i mitt liv tror jag. Med tydligen har han försökt vinka å ropa på mej nån mer gång men jag märker ju så klart inget=P

Söndagen vart de utgång på Järnvägs. Va as trött på kvällen, somnade til medans jag vänta på att Kristin skulle höra av sej å jag kunde komma. Hade jätte trevligt där hos henne och Jonas och början av tiden på krogen. Dansa och hade trevligt tills Patrik kommer fram och ska börja prata och göra mej på jätte dåligt humör, ville bara hem. Gick ut, ringde lillebror och fråga om han ville hämta mej sen in och sa till dom jag va med. Stämningen dog totalt och kände mej taskig mot alla om jag skulle va kvar, kändes som den skulle bli förstörd för dom med.
I Hennan vart det vattenrutchekana med Jenna och Rebecca trots de fula vädret. Kul som fan och dom älska de. Åkte även tidigare i veckan med dom och Virre=)
Jenna som bara är 2 år vill åka helt själv ändå uppifrån men de fick hon inte. Lite väl liten för de=P

Vi blåste även massa såpbubblor, stora och vi vuxna tyckte nog att de va roligare än barnen, eller hur Nadde? =P

Rebecca och Jenna gör stor bubblor 

Emil och jag va iväg och fiska en sväng men jag fick ro största delen tyckte jag. =P

Har även varit i Örnåsen och klippt 2 täkter=P Kul å köra traktor ju, fast lillebror klagar hela tiden på att jag stegrar med traktorn=P

Bolinder Mungtell
Är den inte söt så säg=P

Igår va jag och Jonas iväg till Birsta och shoppa, hitta lite saker och mycke pengar spenderades. Sen vart jag bjuden på mat av en kompis och så kolla vi på en Beck film, sen va jag och Jonas iväg och bada, eller jag bada medans han banga.

Idag har jag tvättat 4 maskiner, ska när som helst upp och hänga upp sista maskinen. Donar på lite i lägenheten som vanligt.

Va även in till Annika på vägen till Sundsvall, stackarn ligger på Hudiksvalls sjukhus med gallsten. Plocka ihop lite filmer och tog med min bärbara dvd så hon kunde låna å roa sej lite iaf, hade bara 3 kanaler där och hon vet inte hur länge hon måste vara kvar där.

Nu börjar det närma sej lördag och kryssning. Ska börja packa lite idag och se vad jag ska ha med mej. Ska bli sjukt jävla kul, aldrig vare iväg förut. Längtar som fan!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0