Fick mej att tänka till

Blir bara sämre å sämre på att blogga ja, men har inte haft nån som helst lust lr ork till de. Mått dåligt å bara inte orka med.

Midsommar
Midsommar spenderades med detta härliga gäng.
Började med att jag åkte till Hennan på natten, lillebror kom och hämtade mej. Kom på att jag skulle spendera min midsommardag där fast de vart inte riktigt som jag tänkt mej. Redan på natten börja jag å brorsan leta efter öl att dricka. Jag tänkte inte på att bolaget va stängt just den dag jag va ledig så jag borde ha handlat en vecka innan, så vi tok leta och till slut vart de jätte bråttom ner till Ljusdal och där vart man en tag så de kändes mest onödigt att åka tillbaka. Jag stanna kvar för de hade blive bestämt att de skulle va fest hos mej.
Vajätte trevlgt, många skratt, sanning eller konsekvens och jag har aldrig vart de, försök till ihopparning men de verka inte lyckas.
Träffa lite nytt folk och dom verka jätte trevlig=) Får se till att styra upp en till fest snart, skulle ju ha en i fredas men pallade seriöst inte. Jag va sjuk och mådde skit psykiskt. Känns som jag håller på falla tillbaka ner i hålet, hamnar tillbaka till att behöva ta alkolholen för att orka med, att slippa tänka. Vägrar ha de så, så jag drog till Hennan.
Jag har verkligen världens underbaraste lillebror<3
I Hennan vart de sterio byte i Emils och min bil=) Tack lillebror, snäll du är som lånar ut din=D Så måsta vi ju ut å prova då, visst grejjen va bara att jag skulle kunna koppla in mobilen till den men ändå.
Vi tog oss en sväng till Ljusdal, köpte cigg, sprang in och pissa, hämta nån öl för vi kom på att vi vart sugen att gå ner på campingen å ta 1 öl lr 2, va ju pubkväll. Sen är de skillnad om jag sittter ochh dricker med lillebror än om jag har en fest.
Hade jätte trevligt där och träffa även på en tant som fick mej att tänka om lite grann. De va lite udda att vi kom in på de men de va nog bra=)
Gick på toa å där inne va de ju ett gäng med damer, börja prata med dom och dom kom från Jämtland och hade släktträff i Hennan varje år. Jag sa att jag jobbat där och de va en som kände igen mej men jag sa att jag va 30 kg smalare så vore inte så konstigt om dom inte kände igen mej. Helst plötsligt kom vi in på ätstörningar och alkohol problem. Hon berätta om hur hon hade haft de och de va inte lockande för 5 öre.
Hon berätta att hon vela ha många barn tex men lyckades bara att få 1 pga hennes kraftiga ätstörningar.
De va många saker som man tog in så man börja nog tänka om lite, blir nog inte fingrarna i halsen lika mycke i framtiden iaf.
De va nog mest en diskutionskväll men väldigt trevlig sådan. Satt å diskutera med 2 st om ålder och att folk tycker att man ska se ut och vara på ett visst sätt, tycker sånt är så jävla fel. Man ska väl va som man själv är och se ut som man själv vill, känns det bra att ha på sej ett visst klädsplagg så ska man inte tveka.
Man känner sej säkrare när man har något man trivs och gillar än nått man inte gillar.
Bara för att man är en viss ålder ska man väl inte måstaa gå å handla i tantaffärer och sluta handla på gina, jc å alla sånna. Så jävla fel!

När de stängde så vart de efterfest hos dom som spela och sjöng, fast va inte där så länge, drog iväg bort, något som inte va så smart. Åkte ifrån Hennan utan lägenhetsnyckel, jävla osmart då! Skulle på släktträff åxå så lyckas få tag på Carola, duschade där så de skulle bara vara att sminka sej sen när kl blev lite mer.
Va as fint väder och fick ett sms av Sofie, hon undra om jag ville komma och sola med henne, lätt men va fan jag harde ju inge badkläder. De enda jag hade var ett par högklackade stövlar nu varför jag tog med dom? =S hmm och några linnen och klänningar som jag skulle välja på att ha på kvällen och även extra underkläder så kom på att jag kunde ju bada i underkläder då så Carola skjutsa mej till Nore där alla kolla på mej som fan när jag gick över stranden och leta efter Sofie. Lite lätt packning, Ryggsäck, stor handväska med långärmad  hängandes på, och ett par stövlar i handen. Folk sttirra och flina skapligt=P
Låg där i några timmar å satan va skönt de va. Strax efter 3 kom lillebror och plocka upp mej och han skjutsa hem mej så jag fick duscha igen och sminka mej.

Väl på släktträffen va jag jätte trött och inge piggelin alls. Ville bara hem och krypa ner i sängen. De va den dagen jag kände  mej som värst, lika på natten låg jag å febern öka som fan, hela jävla sängen va dyngsur, illa som fan.
Vart as tidig kväll iaf, orka inte a social, orka inte prata lr nå. Dom trodde nog jag va sur lr nå men va bara inte nå piggelin.

Släktträff
Carro och Camilla

Släktträff
Malin och Wilma

Släktträff
Mamma och pappa

Släktträff
Fölket sitter å käkar

Släktträff
Lille söta Moa med sitt snygga sätt att äta på=)

Släktträff
Sen vart de lite kubbspel

På söndagen va jag inte alls nå piggelin heller mn mot eftermiddan börja jag på bli bättre, bestämde mej för att haka på Annika å hennes föräldrar på Delsbostämman, det kom även Carro W=)

Delsbost'mman
Jag på Delsbostämman (ser ut som ett häxtroll lr nå)

Delsbostämma
Carro och Annika på Delsbostämman

Å nu är de inte länge tills min semester börjar. ¤ st dagar kvar att jobba sen jävlar, 3½ veckas semester. Ska bli underbart!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0