Våga inte köpa BH

När jag va i Birsta igår så tänkte jag att jag skulle koll ifall de fans större BH storlekar i en affär, och ja de gjorde de. Vart så glad när jag såg att de fanns flera i den storleken jag använder. Så kommer tjejen som jobbar där fram och frågar om hon kan hjälpa mej. Ja säger jag och blir glad för hon visste ju vart de fanns och vad som fanns slipper jag leta igenom massa själv.

Gick in och skulle prova och hpon kommer in och tittar och känner och säger att jag har helt fel och de är jag själv medveten om emn itne så extremt.
Jag använder 80F och hon sprang och hämta nya och nya och till slut prova jag en BH som aldrig sutte så bra och skönt på mej. Hon tyckte att jag skulle totaländra storlek från 80F till 75J eller 75K. Öhh!

Ska jag få ännu svårare att hitta? Men satan va bra den satt men ville inte ha den ändå för jag tyckte inte alls om utseendet på den.

Men ville ändå köpa 80F för de fanns till och med sånna som man kunde ta bort banden på men efter att hon sagt att jag ska ha helt annan storlek så våga jag inte köpa den. Illa!!

Nu ångrar jag mej stort för senare gick jag in på Lindex och köpte lika som jag alltid köper, så jävla tråkigt men enda stället jag hittar storleken på.

Någon som har tips på vart man kan köpa större BHar så snälla säg till! Så less på att aldrig hitta en BH som ser bra ut och sitter bra,

Önskar jag hade pengsr och kunde operera ner mina bröst, hatar att ha  stora, dom är inge överdrivet stor men de är ett helvete när man ska hitta storlekar och man får ont i nacken som fan om man har bikini.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth =)

min farmor säljer bhar dessutom för bra pris med =) <3

2010-08-03 @ 01:29:15
URL: http://elisabethhedlund.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

2010-08-03 @ 09:56:30
Postat av: Linda Bäckman

Oj kom åt å skicka ett tomt inlägg.



Har hon STORA storlkar? Som ser bra ut dessutom?<3

2010-08-03 @ 09:57:59
URL: http://lindabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0