Äntligen!!

Äntligen ledig!!!!!! Gu så skönt fast sen jobbar jag rejält i helgen ist. Men de blir pengar.

När jag sluta som gick jag ner på Hagmans? Tror de är de som är nedanför jobbet, hmm. Aja iaf så gick jag dit och kikade på lite tapeter, ska ju tapetsera om min lägenhet. Hitta ett par som skulle kunna duga. Önskar jag hade en 2a ist. Hitta många tapeter som jag skulle vilja ha, hitta tapeter till Örnåsen åxå, både till Emils och mitt kök och till hans och mitt tv rum.
Sen köpte vi lite mat och sen hjälpte jag na lite. Å nu är jag hemma och har nyss städat badrummet och duschat, så nu är de fint där.
Ska strax ta tag i min disk och hänga in kläder i garderoben. Ska koppla i lite apparater som xbox, dvd, förstärkare, tv så man kan lyssna på lite musik och titta på lite film. Sen är de inte mycke kvar här. Ska bära in mitt köksbord å se om de passar bra så som jag möblerat om.

Å underbart glad jag vart idag då=) Fick tillbaka pengarna på skatten, rik men dom är borta strax igen=( Ska flytta över minst 6500 till mamma och sen ska jag ställa på bilen, besikta den och försäkra den å allt å vi räkna ut på att de skulle gå på 3000 tror jag så då har jag itne så mycke kvar av dom. Ska nog be mamma ta hand om dom åt mej så jag låter bli dom tills jag VERKLIGEN behöver dom ist. De är ju så extremt mycke jag vill göra i sommar så är i stort behov av pengar.

Längtar som fan till leksand, Stockholm, tälta-på-strandpartyn!!

Näe nu ska jag fortsätta här så ska jag kanske gå ner till Annika sen, får se hur pigg/trött jag är när jag är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0