Crusing

Igår var de crusing i Hudiksvall, jag, Annika Jonsson, Emil Bäckman och Mikael Hendriksson va dit en sväng. Ingen vidare fart där nere men va trevligt ändå.
Träffa Carro West en stund=) Sprang ut till henne från bilen och hon såg Emil och säger till mej: Känn på min pulls, känn, känn på min pulls, här! känn min pulls=P Hehe

Va på donken å käka å där dök André och Patric Larsson upp. Emil besämde sej för att stanna kvar och åka med dom hem, hade åxå vela stanna kvar, men men.
På vägen hem körde vi på en grävling, inte så fint! Nått på bilen vart intryckt.

Fick hjälp att skruva ner sängen igår, snällt som fan! Så vvill någon köpa en loftsäng 140 med skrivbord så är de bara säga till.

Nu sitter jag å Emil å väntar på att pizzerian ska öppna om den inte redan gjort de, vilken frukost! Men va fan de är dagen efter men jag är ändå pigg som fan. Tog de rätt lugnt igår.
Sen får ma se hur dagen slutar. Har många alterntiv, jobbigt! Vad ska man välja? Vet ju va de mest lutar åt men vore kul å va här å. A man får väl se.

Ska snart gå å slänga in tvätten i torktummlarn, håller på att tvätta här på morgonen.

Hade vela lagt mej å sola jag men de är loppis på andra sidan vägen så vore inte så snyggt å läögga sej i bikini här ute på gräset då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0