Lägg dej inte i när du inte vet nått

Vart så irriterad nyss, en person börjar fråga om jag inte va ut igår, näe säger jag å berättar att jag jobbat och han frågar hela natten? näe säger jag men jobbade 12-21,30 igår sen jobba jag 12-22,30 idag å lika imorgon så känns inte så lämpligt at ut å festa då.
Å då skrev han: jag såg dej inte på Stadt och inte hos ..... heller. Å jag skre näe jag jobba ju och sen har jg inte blive bjuden så visste inte heller ens att de va nå fest där. Då säger han at jag kan ju gå dit ändå. Men jag känner inte för att gå till en som jag vare bra kompis med om jag inte blir bjuden, jag känner att vill personen ha dit mej så bjuder personen mej. Å vi är inte ens spec nära längre så jag beryr mej inte om dom har fest, jag har nya vänner, vänner som finns där, vänner som verkligen bryr sej, vänner som verkligen beter sej som vänner.
Men iaf då börjar han skriva att livet går inte ut på att sitta hemma å sura hela dagarna för att man inte får en inbjudan.
Människan vet inte i huve taget vad jag gör på dagar/kvällar/nätter, han vet inte vilka jag umgås med och han vet itne ett endaste dugg. Jag har andra vänner som jag umgås och har kul med.
Och sen börjar han kriva att jag måste ut å festa loss som fan och hitta vänner, supa som fan, ut på krogen å få kontaktmed folk.
Fatta jag har vänner och man måste inte festa för att hitta vänner. Men de va jävligt svårt att fatta och dessutom festar jag knappt längre, jag kan ha kul ut alkohol, kan gå på krogen nykter, dansa och ha kul.
Sen skrev massa mer å men orkar inte skriva massa. Men jag vart så jäkla less när han sitter å skriver så där när han inte vet något i huvet taget om mej, vet inte vad jag gör och inte gör. Då kan han ju bara hålla käften.

Jobbat långpass idag, blive van dom nu, känns itne alls så lång som förut. Vi börja ha öppet en timme längre idag å. Blir lika imorgon å. timmar=pengar=)

Hade riktgit kul igår efter jobbet. Jag och Sofie sjöng singstar haha. Fan hur e lät å saan va vi skratta men fan va kul de va=)
Å på tisdag blir de mer=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0