Lite gulligt=)

Fick ett gulligt medelande igår på facebook. Kände mej lite taskig som inte minns att jag träffat dej=S Men minns iaf att jag sa till till bror att han skulle ta dit dej=P Å han gjorde väl de till slut då antar jag=P hehe

Nu va diskberget taget å gu så underbart! Ska snart hänga in lite tvätt, skulle egentligen göra dom här sakerna igår men va så jävla trött så orkade inte ens kolla på film, la mej å sov ist.
Å jävla piss väder då! När jag vakna imorse vid 7 tiden så va de strålande sol men nu är de bara vit grått på himlen. Tråk tråk tråk! Vart ingen solning för mej, fast de kanske är bra så jag donar på här ist. Tänkte städa skafferi åxå, känner mej duktig nu.
Känns bättre nu när jag möblerar om och vet att jag ska tapetsera om. Visst ja, jag måste ringa hyresvärden.

Hitta en dunderbra spotify spellista, måste säga att de är som om jag själv skulle gjort den. Precis exakt min musik smak, fast dom flesta låtarna har jag aldrig hört men dom är grym. De är en extrem brlandning och jag älskar den=)

Tror nog jag ska ha kvar så här som jag möblerar, vart som en liten myshörna med sffan, trångt men ändå lite småmysgt å sov bättre när jag hade sängen där=)
Får väl se hur resultatet blir när det är klart. Kanske lägger ut någon bild bara jag hittar grejjen lr sladden så jag kan lägga in alla bilder från telen. Har ju sluta använda digitalkameran sen jag fick min telefon. Kameran på telen är ju bättre och så är de så skönt att slippa gå runt med 2 sakeratt hålla reda på. Jag är ju itne nån expert på att hålla reda på mina saker. Tappar ju till och med bort mina egna byxor som jag använder, då är de fan illa!

Fan nu har jag glömt att äta frukost idag! Jag som skulle äta de varje dag.

Näe om man ska fortsätta dona på lite, sen ska jag nog kanske spela lite tv spel. Va så sjukligt länge sen jag spela nu sist. Haft den ståendes urkopplad på golvet i flera månader. Spela ju as ofta förut men aldrig nu längre. Önskar mina andra xbox funka, skulle ju få hjälp men vart ju inte så. Men ska försöka hitta nån som kan hjälpa mej. Om jag får hjälp så hoppas jag verkligen att alla spel är kvar på den, har för mej att de va 73 spel på den och de va massa roliga barn spel som jag älska=) hehe barnspel är ju roligast.
Annars är de Tony Hawk och Need for speed spelen som gäller. Skjut spel har jag alltid suge på, lr när jag va yngre var jag bättre. Minns jag spela jämt bond på mitt nintendo 64.
Undra om jag har de här lr om Emil har de kvar i Söderhamn sen han låna de. Måste fan provspela de nått tag=P Nån som vill spela Maro kart med mej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0