Min helg

Helgen spenderades i Hennan och Härnösand. På lördag eftermidda åkte jag å Emil till Hennan, vi tog en promenad till Felix mendans vi vänta på mat sen gick vi hem, lr jag gick Emil blev skjutsad av Felix på trampmoppen.
Åt as goda grillspett sen åkte Jag, Emil och Felix och fiska lite. Felix fick 4, jag 7 och Emil 25. Han va skapligt less på att ta av fiskarna hela tiden, frågade om ingen ville byta drag emd han och ville åka hem. Sen kolla vi på bröllopsfotografen med mamma å pappa.

På söndag tog Emil och jag en tur till Härnösand. Mötte upp Nadde och Malin med barn på marknaden, Emil och jag köpte as god krydda. Sen åkte vi ut till Malin och fika. Senare kom Carro å sen följde vi med henne och sa hej till Joel och Moa.
Sen bar det av hemmåt igen, va hemma vid 9 på kvällen och kl 10 fick jag nån fix ide att jag skulle börja möblera om. Så jag vände upp och ner på lägenheten å stöka omkring. Men vid halv 1 kände jag att nu får jag fan inte hålla på längre, skulle upp om några timmar å jobba dubbelpass.
Men de gick bra, kände mej inte ens trött en gång.

Men nu jäklarlär jag sätta fart, läre slänga i mej frukost och klä på mej ett linne å strumpor sen skynda mej ner och jobba. Börjar egentligen itne för ens halv men skäönt å va där i tid så man kan dona på i seg takt, morgontakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0