Skum gubbe

Ja då var min jobbar helg klar, 32½ timme på 3 dagar. Sen har jag ju jobba mer i veckan å men vart en liten lång helg. Går ju as bra nu för tiden att jobba långpassen, förut ett tag klara jag itne de för min rygg.

Va in en as skum gubbe idag, gick in, kollade runt mot alla dörrar inne på jobbet sen titta mo mej och säger:ni stänger 10 va? Jag säger ja å sen gick han. Gick till andra sidan av rondellen och vände, gick på baksidan av vårat jobb. Jag å Åse bestämde att vi skulle låsa dörren så vi gjorde de. Sen såg vi att polisen parkerat längre bort, hade stått där på olika platser runt i kring i en timme typ.

Men nu är man äntligen ledig å fan va underbart, fast jag hade kunna jobba mer men ska bli skänt ändå. Ska städa som en tok och få klart allt här. Har nog komme på helt och hållet hur jag ska göra nu=) Få se hur de blir då. Ska bara få fingrarna ur arslet och ta itu med skiten bara.

Visst i fan, tror jag har körlektion imorgon, undra när. Läre kolla så jag vet hur jag ska ställa kl. Minns jag inte fel så är de 07,30. Lite segt men vore skönt som fan. Komma upp i tid och dona sen ska jag iväg å luncha med Annika, synd att inte Kristin kunde följa med=(

Näe nu ska jag dona på som fan, försöka hitta energin. Får väl fuska i mej en öl och tända upp lite ljus och släcka ner så ska de nog gå bra som fan=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0