Trodde jag ja!

Sån tur hade jag inte att jag skulle få sova en hela natt utan att vakna massa. De vände inte, va väl för trött så jag lckades sova igår, verkar va lika igen.
Men skönt iaf att de är fredag och jag har ledig helg. Jobbar till 4 idag å sen så är  jag ledig.
Lillebror kanske kommer idag, får se hur han gör, vi kanske ska dricka lite lr bara ta de lugnt. De är så kul att han vill umgås igen. Sen han träffa Simone så har han börja vilja umgåts mer, jätte kul=)

Jobbade dubbelpass igår, lite drygt men gick bra. Vart väldigt förvånad faktiskt å på ett bra sett=)

Och Torön är bokad den 15, ska bli riktigt kul, Synd att inte Linneá kan följa med. Börjar med sing star hos mej sen till Torön med mat och allsång. Längtar som fan!

Näe nu ska jag klä på mej och cykla till jobbet om 10 minuter, sminka mej orkar jag då inte göra som vanligt. Orkar inte bry mej om de längre när jag jobbar, så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0