Underbart!

Hade en helt underbar dag igår. Hoppade upp strax innan halv 6, gick iväg och hde körlektion sen, gick bra så nästa gången ska jag gå vidare. Han sa även att jag har mest teori kvar så jag måste börja tok plugga nu. Han sa att jag nog kortet i augusti. Så surt att han ska ha semester snart annars hade jag kunna haft de tidigare, men men, Hoppas att de ploppar fram en plsats åt mej till halkbanan nu i juli annars måster jag vänta till augusti.

På vägen hem prata jag med Sofie, vi skulle ut å gå sen ut på standen men vart bara handla frukt och sen stranden. Vi köpte flera olika sorters meloner och en annanas. As gott! Va på stranden från 11 till 3. Varmt å skönt som fan, även i vattnet. Man skulle kunna ligga i hur länge som helst, vi hoppa även från den där bryggan ute i vattnet.
Fick mej som lite färg, underbart! Sen vart de tillbaka å jobba, kom dit med andan i halsen hehe.
När vi skulle hem från stranden så hade Sofies edja fastna så vi fick ropa på nå småpöjkar som kunde hjälpa oss för vi lyckades inte. Sen hem till Sofie där jag skulle duscha, när jag skulle börja klä av mej kommer jag på jobbar kläderna helvete! Så ringdemamma å hoppades på att hon hade sluta, å hon sluta 1 men som tur var va hon kvar och kunde hämta mej.
HEm, duscha, packa ihop jobbarkläderna och ner på jobbet. Så cykla från stranden till Sofie, hem till mej, duscha, paca kläder och ner på jobbet tog mej 30 minuter. Lite stressad man kände sej.

Va mycke på jobbet igår så vi vart inte klar för ens kvart över 10. Hade inte hunne gjort en enda sak innan vi stängde.
Hoppas att de itne blir tok jävla mycke i helgen eftersom jag har långpass, å imorgon börjar vi ju även ha öppet 1 timme längre men de blir mer pengar å de är härligt!

Nu ska jag fortsätta dona på sen cykla ner på jobbet. På måndag och tisdag måste jag göra klart min lägenhet för på tisdag kl 5 kommer gänget=) Å vi ska äga på Torön, haha.

Bara en månad minus 2 dagar kvar tills jag går på semester å, underbart!!!!!!


Kommentarer
Postat av: åse :)

fan vad skoj de ska bli :D

2010-06-11 @ 10:17:07
Postat av: Linda Bäckman

Att de ska bli ja=) Du är säker på att du ska med va? Kung!

2010-06-11 @ 10:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0