De börjar falla på plats!

Nu har de vare extremttyst här igen, har inte haft nån ork alls att skriva nå sen har jag vare rätt som upptagen dom senaste dagarna.

När skrev jag sist då? Vad har hänt under tiden? hmm

Umgåts en del med Annika och Kristin, tage hål i örnonen, lunchat en hel del, jobbat, köppt mina höga skor=P Å spenderat upp hela min lön i princip.

Hade en helt underbar dag igår.
Började med lunch på kina med Sofie, Palle va även där så han satt med oss. Sen gick jag och köpte 2 stycken bed head hårsprayer på Syrran och jag. Sen cykla jag iväg till Erica och Marlene=) Vi tog filtar och satt å sola nere på gräsmattan där de va massa spindlar, läskigt=´( Höll knappt på törsa sätta mej på filten igen men efter ett tag så. Efter ett tag kom Veronica och Frida=)
Vi va ute i 3 timmar och jag fick en snukligt ful bränna. De går ett streck på brösten, ena delen är brun och andra vit, ena halva delen av armen är röd och andra vid och andra armen vit. En del av ryggen är brun. Satt lite halvvänd mot dom andra när vi satt å prata hela tiden så vart ju inte allt för fint. Får väl jobba på min bränna sen, funderar på att gå ut å lägga mej snart.
Sen tog jag cykeln och skynda mej hem, lämna mitt paket från Erica=) och mina hårsprayer sen skynda mej ner på Salladsbaren där jag mötte upp Annika och Kristin. Jag och Annika åt sallad och de blev bara fel. Först fick jag utan annanas och med ärtor och äckelpeckel majs men de skulle va tvärt om. Andra gången fick jag feffironi ist för rödlök. Jävla kassa jävlar! Fel båda gångerna.
När vi äte gick vi å köpte dricka och lösgodis och gick mot stationen, tog bussen till Hudik där vi skulle gå på bio, Sex and the city 2. Underbar film, älskar ju den serien så=)
Sen vart de bussen hem igen å satan va trött man va när man kom hem, va i Ljusdal vi halv ett och kunde i somna på en gång å som vanligt kan jag inte sova på nätterna. Vaknar och somnar om konstant, blir så less. Hoppa upp kl 8 imorse för då hade jag lega vaken å försökt sova tillräckligt länge så satte mej vid datan och tänkte och kolla min mejl och hade fått från voddler. Selma och Johanna fanns nu=P Jag som tjatat om den i evigheter, ingen har den men nu har jag sett den idag=)

Har prova bikinisar som jag har, kunde ha 2 st faktiskt men ska beställa en ny och hoppas på att jag kan ha den.

När jag satt å kolla på filmen igår så kunde jag inte sluta tänka på flickorna, Veroninca och Erica. Tänk när vi va 13-15 år<3 Undra om de hade vare lika om jag aldrig flyttat till Järpen och börja skolan där och i Åre.
Undra om vi umgåts och vare lika tajt då lr om vi skulle glidit isär ändå. En sak vet jag iaf, å de är att jag saknar er otroligt mycke och önskar man kunde vrida tillbaka tiden och ha de lika som då. <3

Jag är riktigt glad och de känns som saker faller på plats och jag har mått så mycke bättre den senaste tiden. De är underbart! Jag har fått nya vänner och ni är inte som andra jag umgåts med, förut har de vare du kan väl få följa med om du inte ska göra något annat och nu är jag auotmatiskt med räknad, jag är en i gänget.
Ska även reda ut lite med en tjej, se om vi kan börja umgås igen<3 Men de är nog en hel del som behövs pratas om först. Älskar dej tjejen<3 När de är bra mellan oss är de underbart vännen! Du vet vem du är<3

Fick även som jag ville med en annan sak, ska bli underbart med bättre=)
De blir bara bättere och bättre med mitt liv

Tror jag ska lägga mej ute å sola en sväng, se om jag vågar lägga mej i slänten lr på taket. Känns så illa när bilar åker förbi här konstant men jag vill ju inte gå upp mot dom adra lägenheterna heller. Jag har ju min slänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0