De behövde jag

Ett stort tack till min chef som erbjöd sej av jobba halva min dag ida. Har lyckats sova några fler timmar i natt, helt underbart! De behövde jag verkligen.
Jag hoppas verkligen att de fortsätter så, å att deinte bra va idag.

Kändes som att de inte gjorde allt för jätte mycke om jag gav bort de här passet. Satt här om dagen å räkna på timmarna, jag kommer nog upp i heltid. Kanske inte helt nu när jag gav bort de här men nära på iaf. 
Vart många långpass, skönt som fan. 
De behövs verkligen som man kan göra något i sommar iaf. Skippar Stockholm iaf har jag bestämt. Har inte råd. Räkna på att jag kommer ha 4000 kr att leva på tills den 27 juli å då är min semester nästan slut. Lyckat! Men jag vill ju verkligen få körkortet så snabbt som möjligt så pengarna får gå dit i fösta hand.
Jag får väl bosätta mej på Örnåsen å njuta. Fiska, sola, bada, basta å bara ta de lugnt å dricka nån öl. Å där har man ju ingen chans att spendera pengar iaf.
Näe men där vill jag spendera rätt mycke tid iaf, inte gjort de på flera sommrar nu, bara kort.  

Men nått ska man väl ta sej råd att hitta på. Leksand måste ju bara bli av och tältning på stränder. Lr hur brudar!?!?

Å den 3 juli är det släktträff å=) Längtar, ska bli sjukt kul. Pappas sida är så tajt, lr va tills farmor och farfar gick bort. Men nu blir de mer sällan vi hittar på nå tillsammans men nu börjar vi iaf försöka å de är jag glad för. Vi måste hålla ihop, jag vill hade de som förr, då vi träffades jätte ofta, hitta på massa saker tillsammans.

Funderar på att gå ner på banken lr om jag tar det nästa månad, tror jag skjuter upp de så har jag mer pengar på semestern. Ska fixa så jag flyttar över mer pengar till fonden varje månad och sen ska jag börja pension spara=P Hahaha. Fan va seriös jag blive.
Ni somkänner mej läre bli brydd, de är jag själv. Jag trodde ite ens att jag skulle bli 20 år gammal när jag nådde så apjävla dåligt å nu pratar jag om pension spara. Tror jag har börjat må bättre=P

Näe om man ska slänga sej i duschen å göra nån nytta. Ska nog iaf ta mej runt kyrksjön har jag tänkt. Gjort de 2 dagar i rad så lär väl fortsätta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0