Börjar de vända?

Solade en sväng igår innan jobbet, försökte fixa till min extremt fula bränna. Tur den börjar se lite bättre ut nu.
Jobbade med Åse och Sofie=) Va riktigt trött, lika som alltid nu senaste tiden. Jävla sömn! Men nu funderar jag på om den ska vända lr om den tog igen i natt. Sova hela 7 timmar i natt Vakna inte en enda gång. Helt jävla tok underbart!!
Hoppade upp, duscha tog på mej bikinin och höörlurnarna å gick ut å la mej på en filt på gräset utanför fönstret. Mén solen ville inte va framme nå länge, vart sora moln så vart bara kallt när de blåste, så jag rulla ihop filten och gick in ist. Gjorde mej lite frukost å insåg att jag glömt bort all min mat som jag har i kylen. Måste laga lite imorgon, göra en sallad lr nå.

Idag jobbar jag dubbelpass, skulle egentligen dit en halvtimme tidigare å lära upp mej en ny sak men han hade inte tid så de blir någon annan gång. Skönt ändå slipper man stå där lika länge, blir länge ändå men. Jag hoppas dagen går snabbt å att allt flyter på bra ikväll.
Sen imorgon jobbar jag dag å jävlar inamma va skönt de ska bli! Sen är jag ledig lördag och söndag och jag å lillebror har fundering på att åka å hälsa på våra systrar om dom har tid för oss=)



Kommentarer
Postat av: Nadde

Japp ska bara vara hemma. Ner på marknaden å tivolit med barnen bara... :))

2010-06-04 @ 12:41:01
Postat av: Linda Bäckman

Låter bra de.=)

2010-06-04 @ 17:00:08
URL: http://lindabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0