Jag skulle låtit dej fortsätta

Jag saknar en person, en som jag trodde va min vän.
Senaste tiden har jag umgåts mycke med en person sen hände de här. Jag önskar de inte va så här.
Jag gav dej ett val då, men du fortsatte. Men nu saknar jag dej, de är tomt. Tråkigt å sitta ensam å titta på film, saknar att festa med dej.

Jag önskar att inget av de som hänt hade hänt. Kanske hade de vare bättre å låta dej fortsätta å sen bara glömma? Jag vet inte längre. Vet bara att jag saknar min vän. Lr nu ä´r vi ju inte vänner längre. Men vilket fall saknar dej!

Jag

Var på kurs igår i Bollnäs. Väldigt bra faktiskt och var kul. Är nog bra å komma iväg på sånt där. Får lite nya krafter. Sen fick jag tvinga ort mitt smile. Fick beröm av både chef och Sofie. Och det va vissa frågor man skulle svara på och en av  frågorna var "Vem vill du ge beröm och varför?" Både Sofie och Lars valde mej. Och lika att Lars sa att han var snabbast å så förut men nu har jag gått om han. De är kul å höra, kul att dom ser. Sånt stärker en.

Så de har vare en lite seg helg. lördag 12-22, söndag 9,30-17, måndag 9,30-14,30, 14,30 åkte v till Bollnäs och 20,10 blev kursen klar då blev det max sen hem.


"Prata inte med mej om du ska dricka" Du dricker väl fan du med! Ska jag bli nykterist lr?
Visst vi kanske dricker av olika anledningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0