Nedlagt

Veronica ringde i morse trodde jag, men kl var halv 1. Shit! Så fort vi lagt på flög jag upp ur sängen.
Vi ska äta lunch imorgon å kanske krogen på lördag. =)
Får se om jag har råd. Ringde internetbanken och hörde hur mycke jag får i lön imorgon. 7600. Hur i helvete ska
jag klara mej då? Hyra 3550, telefon 321, internet 295, läkarbesök efter du slog mej 300, Mia 100, mat, gymkort m.m.
De går inte riktigt ihop. Får nog skippa gymkort den här månaden å ta de nästa lr ännu nästa för nästa månad blir väl lika.

När jag klive upp satte man sej här en stund sen gick upp till tvättstugan för att kolla om det tvättstugan va ledig idag. Men de va ju inte ens att tänka på. Imorgon hade jag tur som fick. Läre ta med mej schemat upp å förboka så jag vet att jag kan tvätta sen.
En ny tjej har flyttat in och jag vet inte riktigt vad hon tänkt med.
7 dagar på en vecka, 8 lägenheter och hon bokar upp 3 dagar i veckan. Hmm när har hon tänkt att vi andra ska få tvätta?

Idag blir de iaf städa så mycke som jag orkar. Inte helt piggelin än men på bättringsvägen, så de är underbart!`

Fick brev från polisen igår å. Nedlagt! Inget som kunde styrka brott.
Jag tog säkert tag i hans hand slog den genom rutan, vred om från Hudik. Sen väl där inne tog jag väl tag i hans hand och slog mej själv flera slag så jag åkte ner i golvet nån gång å in i garderob å badrumsdörr. De va nog säkert så! Visst låter de logiskt!?!?!?! Eftersom de va hans blod som fanns i mitt ansikte oh runt om i lägenheten så måste de ju vara så. Hmm


Kommentarer
Postat av: amanda

va du ska lägga ut vissa saker,,, tänk på va du lägger ut de e inte alltid till din för del... men du lycka till med vikt minskningen :P

2010-03-25 @ 15:52:14
URL: http://smash.bloggagratis.se
Postat av: Linda Bäckman

Jag tvingar dej inte att läsa.



De här är min blogg, där skriver jag vad jag vill. Sen va folk tycker av vad jag skriver de är inte mitt problem. Tvingar ingen att läsa.



Vet inte om de va ett snällt lr ironinskt lycka till men tack i vilket fall. Kan verkligen behöva lyca till.

2010-03-25 @ 19:02:54
URL: http://lindabackman.blogg.se/
Postat av: amanda

skriver man blogg om vissa saker får man räkna med att få kretik för sina tankar och ord sånt e livet..

2010-03-25 @ 20:29:30
URL: http://smash.bloggagratis.se
Postat av: Linda Bäckman

Ja absolut

2010-03-26 @ 10:47:51
URL: http://lindabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0