Tiden i en raket

Idag är de 4 dagen som jag är ledig och imorgon är det tillbaka å jobba. Har vare riktigt skönt.
tosdag vart de Ronny och Ragge å lite öl, fredan vart de Hudiksvall med mamma och pappa. Handlade lite sen hem gjorde mej i ordning och mötte upp Kristin, åkte upp på åsen å börja dricka. Sen vart de jvg. Hade riktigt trevligt sen skulle jag hem och lägga mej för skulle upp halv 7 å åka till Härnösand å hälsa på systrar och systerdöttrar=)
Men tror ni jag fick åka hem lr? Näe! Dom vägra släppa av mej hemma. De va bara så att jag skulle med på efterfest enligt dom. Så dom bara får från Ljusdal med mej mä i bilen. Visste inte hur jag skulel ta mej tillbakapå morgonen men de ordna sej ändå. Simon vart tvingad att skjutsa mej. Tack för de!
Så man va aningen död på lördagen. Sov i sttort sett hela vägen i bilen på vägen till Sundsvall där vi stanna och handlade lite å käka.
Sen får vi vidare mot Härnösand. Fikade och knäppte lite kort. Aldrig nån som vill va med på bild förutom små flickorna=P

Igår vart de lugnt hela dagen. Kollade på Hundtricket med Peter, satt vid datan och tröka.
Oj smart jag är=P De va ju samma dag. Hehe lite  dagvill å trött jag.

Idag har jag vare snäll å hjälpt pappa, kom nyss hem och ska ta å göra mej lite frukost och se en film lr läsa lite å inte körboken.
Köpte 4 böcker när jag va till Hudik men de är en samma böcker bara fortsättning på varandra.


Så sugen på att baka men har ingen plats att baka på. Vill ju inte direkt sätta mej vid tv bordet å baka.
Vill så gärna ha en större lägenhet. Helst en 2a men iaf en med kök i ett rum för sej.

Va när att köpa ett ytt litet bord igår eftersom de som jag har ståendes i förådet är lite för stort för att ha här men strunta i de å ångrar mej som fan nu. Hade vare lämpligt om jag köppt de nu med tanke på min ekonomi. Va nedsänkt med 400. Men näe så smart va man inte.

Snart är de långfredag å, kan inte fatta att de redan är april snart å jag fyller år igen. Tyckte jag nyss blev 20.
Tiden går så skrämmande snabbt.
har bott i Ljusdal i 2 år, 1 månad och 12 dagar och den 22 april har jag jobbat på Sibylla i 2 år.
Tycker jag nyss bodde i Järpen. Tycker inte de va länge sen jag sa till Peter att jag inte kunde jobba längre än till den 25 augusti 2005 för då flytta jag dit för första gången.
Mamma, pappa lillebror och jag packa bilarna och åkte till Källarvägen. Jag skulle ju ha med allt själv, allt fanns där men jag vägra ta de som redans används av folk jollig som jag är men blir äcklad.
Gud vad jag saknar tiden där innan du kom in i bilden på de sättet. Hade så jävla kul där.
Hade inte jag träffat dej så vem vet jag kanske blive kvar där då. Kanske slutförsde skolan. Men så är de å de är bara leva med de.
Har sagt att jag ska åka å Hälsa på Carro och Maria bara jag har pengar nån gång. Måste se till att de blir nått tag. Lika ska jag till Härnösand nå å. Önskar jag visste hur jag skulle sköta mina pengar så dom räcker.

Sen känns de inte alls lämge sen man var 14 år. Önskar man kunde vrida tillbaka tiden till då.
De va den bästa tiden i mitt liv. Fast skulle ändrat på lite saker. Va inte alltid den snällaste.
Men tiden med André, Erik, Alex, Ola, Olov å alla Va sjukt kul. Saknar så. Sov i Ljusdal jätte ofta. Vi behövde inte gra nå spec men hade alltid så kul.
Tex som gången vi klädde ut Alex till tjej=P Synd att alla bilder från den tiden är borta. Har bara 2 kvar jag å de är när Alex är utklädd.
De är så synd att vi glidit ifrån varandra så, men de va lite mitt fel. Jag börja umgick med massa folk och hade inte längre lika mycke tid för er. Men även var de ni som inte acceptera alla jag umgicks med å därför drog er undan lite så va inte bara jag. Är jävligt synd tycker jag iaf.

Sen minns jag så väl en kväll. Erik lärde mej att öppna mej, släpp ut de jag kände. Vet inte om de va bra lr inte. Men klarade inte av mer då. De va för mycke då. Personen som betydde mest för mej i världen bad mej gå när jag ville finnas där, hjälpa sen sa personen upp kontakten med mej. Dagen efter låtsdes personen som inget men de gjorde inte jag sen vart de aldrig sej riktigt likt mellan oss. Har försökt och försöker. Älskar dej!<3 Hoppas du förstår nu att jag bara ville göra allt för att få dej att må bra.
Men ett stort Tack till Erik som fanns där för mej då och genom åren till du träffa din nuvarande tjej då du inte ens kan prata med mej. Jo på fyllan men då öppnar du dej lite väl för mycket. Om sånt du bör hålla för dej själv.


Men men. Tiden flyter på och människor kommer och går. Blir inte alltid som man önskat lr trott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0