Viktminskar tävling

Nu jävlar är de ävling på g! =P Mamma och jag ska ha en "gå ner i vikt tävling". Så nu är de bara kämpa.
Vecko pris, månads pris och ett halvårs pris =D
Både mamma och jag är lite lika varandra på att om de väl gäller så är vi jävlig på att kämpa båda 2, så kan bli svårt, men läre verkligen köra stenhårt.
Så jävla synd att jag är förkyld bara. Men nu är jag ju ledig 4 dagar så får hoppas att jag frisknar till på de å kan börja träna som en tok. För nu jävlar ska jag välkomna min gamla kropp=P

Men idag va man inte lika duktig. Jo på jobbet, för första gången på ett tag så tog jag inget till utan bara en kycklingburgare, men sen vart de dock kinamat. Men gött va de. Jag å mamma beställde hem och sen hjälpte jag henne lite=) Snäll flicka jag. När jag vill iaf.

Måste verkligen leta fram en kabel till förstärkan. Får damp på ljudet i en liten högtalare här. Låter förjävligt om man höjer lite å jag kn inte leva utan hög musik.


Kika gärna in http://ingridbackman.blogg.se. Få ni kanske se lite hur de kommer gå i tävlingen å=P
Vem tror ni kommer vinna? Mamma lr jag?

Höll på dog när jag ställde mej på vågen nyss. Har komme upp i min toppvikt igen. Hjälp! Men snart så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0