-1

Vart som lite arg igår lr i förrgår lr va de va, men hur fan kan man ljuga om att en kille ska bli pappa och hela tiden veta att de är en annan som är pappan? De är sjukt! Känslokallt!
Är lugnare idag iaf.

Vart en tidig kväll igår, va så otroligt trött hela dagen. De va tur de va lugnt på jobbet, att man inte behövde göra så mycke. Vart mest prat om hur de ska göras om där och va vi ska få för nya grejjer och möbler. Hade även en tjej som prya oss åxå. Tycker synd om dom, finns ju inte mycke å göra, vi själva stod ju mest bara å inte gjorde nå å då är de ju inte lätt att hitta på nå till henne.

När jag kom hem så hjälpte jag mamma lite sen hem till datan, kolla på ett avsnitt av 2 and a half men sen la jag mej å kolla en snutt på ice age  3 men knäppte av väldigt snabbt. Sjukligt trött.
Va så trött, seg och tung i kroppen igår.

Har fixat ner nästan varenda låt som Kristin bestält till sin skiva, hitta inte alla men men.
Ska bli sjukt kul på fredag, längtar=)

Nu jobbar jag bara idag sen är jag ledig i 3 härliga dagar, underbart!
Sugen på dra på crusing på lördag men de lör de ju inte bli. Emil glömde lägenhetsnyckeln hos mej i morse när han ställde nån bil utanför mej halv 6 i morse, trodde han tage av nycklarna men icke. Tur att han bor tillsammans med 2 st så han kommer in.
Och om han väl hämtar nyckeln lr nå så får jag nog ändå itne sova där för han skulle kanske få dit främmande.

Blev glad imorse iaf, ställde mej på vågen för kul. Gått ner 1 kg den här veckan, än så länge. Så än så länge ser de bra ut, skulle behöva träna lite mer nu så jag vinner på sönda. Vill vinna resecheck och trisslotter=P
Känner du fortfarande på dej att du ska vinna mamma? Du va ju så sjukt taggad i söndas=P
Mina jobbar byxor börjar bli stor, gått ner 4 kg sen jag fick dom=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0