Allsång=P

Va ut å körde idag men hann inte allt för jätte mycke. För de första så gick han ut 3 minuter efter min lektion redan börjat sen avsluta några minuter innan min lektion va slut. Missa typ 10 minuter på 35. De blir ju ändå mycke de med tanke på att man betalar 370 kr för varje lektion.
Gick lite bättre den här gången iaf. Ska finslipa de nästa gång, segt!!!!!

Lars kom på att jag skulle börja ½ timme tidigare men när jag väl va där hade han insett att han tänkt på fel dag. Men bokade om så 3 tjejer va dit på intervjuer=) Verka som trevliga flickor=) Så de blir nog säkert bra får vi hoppas på.

Har även boka in en till veckas semester, underbart som fan å sen ska jag ta en till senare men sparar nog den ifall jag kommer på att jag ska göra något.

Emil kom in på jobb strax innan jag sluta. Vi åkte runt lite på köpingen, hämta mamma, skjutsa iväg henne, drog och köpte pizza, hem till mej, käka å såg på film, ut på köpingen igen å sen hämta mamma.

Följde även med till Hennan fram och tillbaka. Åkte en lite sväng på fyrhjulingen, slanga lite besin från skotern så Emil kunde ta bilen till Söderhamn.
Åkte och hämta upp Jocke B sen bara de av mot Ljusdal med alsång=P Fin fint hahaha.

Å nu sitter jag här å MÅSTE plugga körkort för ska dit imorgon efter jobbet, ska även på körkolan å köra imorgon bitti å.
Tänkte även ta mej en promenix runt kyrksjön ikväll å. Fan har gått upp den här veckan men får mer än skylla mej själv. Vare mer än sjukligt onyttig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0