Äntligen börjar de på se bättre ut

Kom nyss ur duschen, ska snart skynda å klä på mej så jag inte blir sen till jobbet, men de blir jag nog inte, inte vare de än så länge iaf=) Duktig flicka ja=P

Jag i Hennan

Min fredas kväll spenderades till att städa lägenheten, storstädning. Så nu börjar de bli en jäkla skillnad. Hela hylla vart ur plockad, både den stora vid sängen och den under tvn och till och med soffbordet, de va på tiden.
Fick städhjälp igår, tack så mycke för de!
Blir de till att fortsätta idag när jag slutar. Ska bli så skönt att sluta tidigt, kl 4. Men imorgon blir de desto längre pass, 12 till stängning.

Kristin va in igår kväll åxå. Hade gärna gjort de om jag inte skulle iväg på de där, har ju tage ledigt då för just de. Va precis på datum då=(

Näe nu är de bäst jag sätter lite fart här, tur man inte sminkar sej så ofta längre, går ju som lite snabbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0