Bättre å hålla allt inne?

Man tror man kan lita på personer men hmm. "Jag är inte sån person som säger saker till nån annan och bla bla bla" Hmm märkte de. De va ingen stor grej alls men grejjen är att när de är nå jag säger dej och mej emellan så är de väl dej och mej emellan och inte dej och mej och nån annan emellan?
Aja skit samma!

Jobba dubbelpass igår, lite segt men va lite skojj åxå. Haha Carola gjorde en ännu värre sak igår=P Hahaha tokfia du är=D



Nu sitter jag bara å håller tummarna för en sak. Tänk om jag får som jag vill=P Glad jag skulle bli.

Imorgon kommer lönen och wihoo va jag längtar, å jag är så nyfiken hur mycke de blir, lr mycke å mycke vad summan blir.
Ska ju äntliegn få hämta ut mina skor=) Men sen har jag mängder med räkningar. Skoter, telefon, internet, hyra. Lr mängder? Men de är mycke pengar på min lön iaf.
Ska aktivera mitt andra nr i morgon åxå så jag kan börja ringa från de ist. Kanske börjar lyckas få lite mildare telfonräkningar, nån hundring billigare=) Skulle sitta fint!

Ska snart slänga mej i duschen å göra mej i ordning. Ska köra idag, få se hur de går, sen skynda mej iväg å jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0