Dålig som fan

Fan va dålig jag blive på skriva, har verkligen inte haft nån ork lr lust. Har vare så trött och min huvevärk vill aldrig försvinna. Har haft huveväk i flera veckor, helt värdelöst.

Vad har jag gjort då sen jag skrev sist?
Jag har vare på 2 körlektioner och de gick väl si så där, inte allt för bra, mer dåligt.
Vare till Åse och kollat på film å smaska i sej godis. Känns som jag itne gjort nå annat den här veckan.
Jag har umågts med Annika och Kristin. Vi har tjocka i oss chips och dricka och komme på låtar som jag ska fixa till hennes skiva.
Igår va vi även ut på Stadt och såg Engmans kapell. Riktigt trevligt! Trodde inte alls de skulle bli nå men så vart de inte. Annika ringde å väckte mej å fråga om vi skulle ut men nja, sen skicka hon sms och skrev att vi lära ut så de va bara hoppa in i duschen, sminka sej och knata iväg till henne. Åt nått chips där, vart min frukost=P, drack 3 cider och sen skjutsa Annikas mamma ner oss. Va trångt som fan å man blev knuffad hea tiden så vi stog inne bra mycke å.
Insåg att man kan ha väldigt kul ute fast man är nykter. Hade jag iaf=D

Idag va jag iväg och solade en stund, vart stor skillnad. Förvånad som fan vart jag. Men de är ju bara trevligt=D
Sen hem, duscha, gjorde mej i ordning, ner å mötte Åse så gick vi tillsammans till jobbet.
Hennes första dag idag. De gick jätte bra för henne, kom in i allt snabbt=)

Nu ska jag väl snart krypa ner i sängen å sova, funderar på att taupp bärbara dvdn å kolla på nå tills man somnar. Å så ska jag hålla tummarna att jag inte vaknar med huvevärk imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0