Ge mej lite ljus

Vet inte vad de är med mej idag, helt nere. Vet inte varför, vill inte va ensam nu. Men men, man får väl se när Annika hör av sej så jag ska hjälpa henne å dona på i hennes lägenhet.

Haft en trevlig helg iaf=) Börja med att jag vart bjuden på försenad födelsedagslunch sen iväg på bolaget å handla lite äckliga saker, inet fan va dom god inte. Gav bort för dom samaka helvete nån av dom nya sorterna som komme. Henke och Anton kom å drack lite sen gick jag till Annika sen på födelsedagsfest för Kristin. Träffa mycke trevligt folk och hade jätte trevligt, vart lite väl mycke å dricka kanske med tanke på att jag inte hade festa sen 1½ månad tillbaka.
Sen gick vi på jvg, fast jag satt nog mest vid bordet där men hade trevigt ändå.
Igår åt jag å Annika lunch, prova skor som jag ställt undan tills jag får lön=P Höga klackar=D Längtar!
Sen skjutsa vi hem Annika och jag följde med mamma å pappa till Ängersjö till gravarna och en snabbis till Örnåsen sen bar de hemåt igen.
Börja kolla på en sjukligt bra film "Flicka 2" men så kom Henke och Anton och skulle hämta sina öl som dom lämnat kvar men hade tydligen bestämt sej för att sitta hos mej å dricka så dom slog sej ner i soffan.
Senare kom Annika förbi åxå, hon sov här i natt.
Städade upp li efter Anton medans hon låg å försökte vakna till. Anton spillde överallt igår och åt upp mina morötter och skala över hela lägenheten såg de ut som. Skal överallt verkligen.

Jag på Stadt

Sen va jag ut å övningskörde med pappa lite, tränade på parkering.
Nyss kollade jag klart på "Flcika 2" å satan va bra den filmen va. Tror nästan den va bättre än den färsta. Visste inte ens att de komme en 2a men de hade de tydligen. Skulle tanka ner "Flickan" men fanns inte men "Flicka" och "Flicka 2" fanns och tro om en Linda vart glad. Flicka är ju en av dom bästa filmerna jag någonsin sett.

Föresten! Jag vann viktminskar tävlingen den här veckan=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0