Hennan

Åkte till Hennan efter jobbet i fredas, var ju så fint väder så tänkte jag skulle passa på å va där. Åt grillat och va ut å körde fyrhjulingen 2 gånger. Va även ut å övningskörde lite med pappa, gick bra mycke bättre än på körskolan iaf. Började få in de rakare å bättre.
Ska på körlektion idag kl 1 så får väl se hur de går nu då, om de går kasst lr bättre.

Jag

Igår jobbade jag hela dagen, så skönt att vakna upp i Hennan, känner mej inte stressad när jag är där. Hoppa upp, tog en snabb promenad med mamma som gick hela tiden å tjata om att hon skulle vinna. Men du, de kan du bara glömma!=P Jag kan bara jag vill, och kämpar du, då kämpar jag mer å de vet du=P Du såg ju mej på Örnåsen, du läre ju fått en aning dåligt samvete då när du åt hehe.

Ska strax slänga mej i duschen, sen iväg å fika med Kristin och träffa Annika där åxå=) Sen får man e vad som mer händer idag, ska kanske med till Hennan när mamma slutar.
Funderar på ta fyrhjulingen upp till Nybo och prova å se om örningen börjar ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0