Hoppas de blir bättre snart

Önskar jag sov bättre på nätterna, vaknar varje natt å bara ligger. Skönt iaf att jag somnar om men de kan ju ta sitt tag de å. Fast i natt kvitta de ju iaf. Kl 3 ringde 3männing och fråga hur man stava ett gruppnamn för dom kunde inte hitta på youtube.
Men nu är man uppe iaf, ska snart hoppa in i duschen och göra mej i ordning sen väntar jobbet. Jobbar till kl 6 ikväll.

När jag kommer hem så ska jag verkligen försöka städa, får hoppas på att jag är piggare idag.

Ny på mej

Längtar som fan tills man år tllbaka på skatten, ska bli så skönt å kunna betala av min skuld till mamma å pappa. De mesta kommer ju gå åt till att betala dom =( Lite synd, men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0