Längtar!

Va till Annika igår å såg hennes lägenhet som hon håller på flytta in i. Jag vill åxå ha en stor lägenhet!

Prova singstar åxå för första gången. Hahahaha fy fan hur de lät. Kan inte sjunga för 5 öre och kan inte  texterna, lågt ljud som fan så man hör inte nå knappt å man vet ju inte alls hur man ska sjunga men va kul ändå. Blev många skratt igår kan jag lova, inte bara pga sing star=P

Ska snart iväg å jobba dubbelpass, trött som fan å undrar hur jag ska orka. Hoppas dagen går lika fort idag som igår.

Fan va jag längtar tills jag får pengar, både lönen ch tillbaka på skatten. Ska äntligen få betala av min skuld, hämta och betala skona som jag bett dom ställa undan och ställa på bilen min. Då blir väl lillebror glad å när jag ställer på den. Han tjatar titt som tätt på att jag måste ställa på den. Han verkar tycka den är rolig att köra å samtidigt klagar han på golfar men inte min ä=P Men min är bra å söt med mina rosa matter i=P Hehe de ska synas att de är en tjej som ska köra den=D
Men skulle vilja göra om ljudet på nå sätt så jag får na bagageutrymme. Kan ju inte lägga en enda sak där.

Kommentarer
Postat av: J'licious

sv; visst är den :D

2010-05-28 @ 11:26:24
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0