Lat!

Så skönt å va hemma igen, jobbat mellan 10,30 och 18,00. Hade en sån jäkla huvevärk så kunde inte konsentrera mej för 5 öre.
Nu har jag fått på mej min städklädsel å=) hahaha. Högklackat och kort=D

Jag på Stadt

Ska sätta fart med städningen snart, får även städhjälp=) Snäll flicka jag som får hjälp, lr lat kanske man ska säga. Men HATAR verkligen att städa min lägenhet när jag itne trivs i den. Orkar itne ens bry mej ett skit om hur den ser ut. Men till veckan får jag nog besök så läre städa upp allt.

Blir nykter helg för mej, blev erbjuden att följa med på fest men jag är ju så pank som man kan bli å lite till så får skippa de. Får bli städa ist och mysa med mej själv framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0