Mycke funderingar

Va ju på teorin igår, fy satan för å gå dit! Ringde lillebror ett antal gånger å hoppaes på att han hade sluta praktiken men inge svar så de va bara knata dit. Närjag kommer ut så börjar de regna mer och mer. Spöregna! Jacka å linne = dyngsur! Men hade iaf gjort läxan den här gången=)

När jag märkte att vi nästan va klar så kom jag på att jag va sugen på att följa med lillebror och mamma till Hennan, dom skulle åka vilken minut som helst så hörde av mej till Emil. Dom vänta på mej och typ 2 minuter senare så sluta vi. Emil kom och hämta upp mej, åkte å handla, hämta lite grejs å så körde jag till Hennan=)
S60 är fan jävligt skön att köra. Tycker om den bilen=P

I Hennan höll jag mej road efter ett tag iaf, först visste jag itne vart jag skulle ta vägen för jag va så uttråkad. Kom på att jag hade glömt tvätten kvar i torktummlarn i Ljusdal å, men kunde inte ta mej ner så de fick ligga till idag. Tur de hade hunne torka.
Hitta lite fula kläder så börja prova för å fula mej. Vart lite skratt, stygt som fan haha.

Alla gick och la sej men jag orka inte lägga mej än så kollade på film, något jag ångrar. Skulle upp tidigt i morse så vart inte allt för mycke sömn i natt. Trött så inni helvete!

Idag har jag vare på arbetsförmedlingen, hade nå sånt där onödigt möte fast de va faktiskt inte onödigt. Kom ju dit för att säga jag är bara inte skriven här för att få extra pengar, som jag säger varje gång. Men så kom vi in på å prata om min dröm, hon tyckte jag verkligen skulle få den att bli verklig. De är inte svårt och de vet jag själv, men jag måste bara ta tag i de och veta vart jag ska vända mej.
Men hon skulle fixa in ett möte åt mej så de kanske blir de början iaf.

Men så blir de massa tankar då. Börja plugga bara? Plugga och jobba? Kommer jag klara av att plugga med tanke på att jag hoppa av gymnasiet 2 gånger? Hur skulle de gå att vara utan lön? Dra på med studielån? Å massa med funderingar.
MEn samtidigt så vill jag verkligen, de är verkligen min dröm. Har vela de här sen andra gången jag börja gymnasie, kom på de när jag börja. Då först visste jag va jag ville göra med mitt liv. Men hur lätt är de då när man är så ung? Jag om nån vet att de inte är lätt.
Men nu vet jag vad jag vill, frågan är bara om jag ska kämpa för att drömmen ska bli sann?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0