Saknar vintern?

Har plugga lite teori, tvättat 2 maskiner idag. Vart hungrig och vägrar ju laga mat här efter jag hitta myror i skafferiet. Frågade Krstin om hon ville med och käka, hon hade äte men följde med å fika=)

Nu sitter jag här å är trött, ovanligt va? Nja inte direkt. Skulle ha plugga mer körkort men är så sömnig så tror jag ka städa lite mer innan Emil kanske kommer. Vet inte hur de blir än.

Javisst ja jag glömde helt bort att jag kört idag, va ju på körlektion. Så svårt å lära om sej, tycker de är läskigt å göra så som jag måste, men de kommer väl nån gång om 100 körlektioner lr nå känns de som. Men med handbromsen va de klockrent sa han. Men gick nästan sämre den här gången att starta i backe, lr de är på olika sätt.

Ikväll ska jag på näst sista teorikvällen å, torsdag är den sista och på lördag är de riskettan. Längtar inte kan jag lova. Men men de är gjort sen då iaf. Fan vill ha de här kortet nu jag. Vore så underbart å ha de i sommar, kunna åka iväg å göra saker utan att behöva fixa skjuts. Å bil har jag ju redan sen snart 2 år tillbaka.

Min och Eils skoter

Vart tvärsugen på ut å köra skoter och fyrhjuling nu=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0