Strul

Fan vilket strul igår på jobbet. Kassan har krångla hela helgen men igår sa den upp sej totalt. Gick inte å ta kort och stoppa man i kontanter så tog den dom och inge kvitto kom ut. Massa strul så vi fick ställa oss å skriva upp varenda sak folk handla och ta kontanter ist. Statiol lär ju inte blive allt fö glad när många fick springa dit å växla.

Igår kväll va jag till Annika=) Satt å prata massa å kolla på tv sen sov jag över där.

Men nu är man hemma igen. Ska slänga mej i duschen strax å sen gå iväg på körskolan. Har sån jävla huvevärk, men hoppas de går hyfsat ändå. Vi får väl se:P
Får ju inte in de här som jag ska lära mej. Alla tycker de låter konstigt, dom flesta gör som jag gjort innan. Till och med emil fick lära sej så när han tog körkort å de va ju i mars. Men de är förbjudet att göra för mej. Svårt som fan blir de å lära om allt.

Ska tok skynda mej hem så jag hinner springa ner på jobbet. Jobbar mellan 11 och 4 idag. Skönt som fan å jobba dag, men rent käpprätt åt helvete när de krånglar så där. Gick ju bra igår ändå för de va  ju lugnt på kvällen, men nu blir de ju lunch. Vi får hoppas att nya hårdisken kommer idag å så snabbt som möjligt, helst innan vi öppnar.

Näe nu ska jag sätta mej lite fart så jag inte kommer för sent=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0