Tand åt fel håll

Efter körlektionen som gick mycke bättre igår än gången innan så följde jag med mamma till Hennan. De va sjukt underbart väder så jag la mej och sola, försökte komma på saker jag är skyldig dom för.
Sen kom Emil hem, vi käka sen efter ett tag drog vi iväg och fiskade. Joel och Tobbe följde med å. Satan va gäddorna va på g. Jag fick upp bara 2 men tappa ett antal lika som alla andra. Joel fick 4, Emil 7 och Toppe 9. Va riktigt härligt förutom att man blev myggbiten till tusen. Hade ju inte direkt nå bra fiskekläder på mej, strumpbyxor, tröja och stövlar=P Hann inte slänga med mej kläder till Hennan.

Mina STORA gäddor=P
Mina jätte stoa gäddor, haha=P

Emil fick en gäddtand i fingret
Emil lyckas få en gäddtand i fingret, dock åt fel håll =S

Mitt ben efter fiskningen, snacka om myggbiten
Så här vidrigt ser mitt ben ut efter gårdagen. Blev myggbiten så inni helvete, inte roligt alls. Nästya gång blir de då vanliga byxor=P

Sen på kvällen vart de film, toast och oboy. Älskar att dricka oboy i Hennan. Vet inte varför men de blir alltid mycke godare där=S Skumt!

Mamma kom in å skulle väcka mej vid 5 i halv 7 i morse men va ju så klart redan vaken då. Men vart inte att jag åkte med henne, Emil ändra sej och tänkte ta bilen så tänkte åka med han ist å försök lyckas somnaom men de gick ju inte så klart. Efter ett tag kom Emil in och berätta att han skulle ringa å sjukanmäla sej för han hade sån fruktansvärd huvevärk och kände inte alls för att sitta å köra lastbil en hel dag så, så då låg man å drog sej längre endå tills Micke på körskolan ringde och avboka min körtid som jag skulle ha kl 3.
Hoppade upp å kolla på tv sen och gav hundarna mat sen kom Emil upp å han skjutsa ner mej till Ljusdal och nu sitter jag här å väntar på svar om Åse vill följa med ut å gå innan vi ska jobba=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0