Tillängnat min familj<3

Klev nyss upp igen. Tvinga mej själv att hoppa upp så jag kan sova inatt. Vart så jävla trött förut så jag lära lägga mej å sova en stund.
Kollat på film hela dagen, inge kul alls. Så brutalt less på att ligga hemma nu. Gör mej frisk!!!

Hoppas att jag är bra imorgon så jag kan jobba, pallar inte va hemma en dag till. Blir tokig att inte kunna gå ut lr göra nå alls.

Sitter å lyssnar på gammla Eminem låtar på Spotify. Kommer ihåg att jag köpte de albumet i Cypern? Har för mej att de va då. Låg å lyssna på skivan hela dagarna.

Jag längtar tillbaka till gammla tider. Min roligaste tid var när jag gick i 7an och 8an. Jag gjorde inte direkt nå spec men de va ändå min bästa och samtidigt min jobbigaste tid.
Mådde som värst när jag var 14 år. Tjafsa jätte mycke med mamma och klarade inte av att vara hemma, vart bara tjafs då. Mådde så mycke sämre när vi bråka men satidigt var det något som gjorde att jag mådde bättre när vi tjafsa. Helt sjukt!
Drog mej undan i skolan för jag mådde dåligt, tappa kontakt med dom får jag prata med där. Jag börja hänga i Ljusdal och där trivdes jag. Träffa mer och mer folk för varje gång jag va hit och jag va sällan ensam.
Var här flera gånger i veckan och när jag inte var där prata jag i telefon med dom.
Har haft helt otroliga föräldrar har jag insett på senare år, väl under den perioden insåg jag inte mycke alls. Levde på som egoist och tänkte inte på nån annan än mej själv. Förstår inte hur dom kunna haft sånt hyper extremt tålamod med mej i alla dessa år, även fortfarande. Mitt hömör har aldrig vare bra, kan förvandlas från as glad till skit sur för ingenting på sekunder.
Men de är väldigt olika i perioder. Å sen förstår jag inte att dom ställde upp så grymt mycke med skjutsar hela tiden. Skjutsa och hämta mej jämt sent på kvällar och nätter.
Kompisars föräldrar var aldrig riktigt pigg på att hämta sent så va oftast pappa som fick ställa upp. Ni va otrolig!

Min förebild är min pappa, de har det alltid varit. Han finns alltid där, inte bara för mej. Mår man dåligt så är han en man kan prata med. Han är bäst på att lyssna och han försöker alltid hjälpa. Han är så lugn av sej och kan hantera situationer (stava) så bra. Oftas är det han som går emellan och löser saker. Han är underbar! Bättre pappa än han kan man inte ha, inte enligt mej.

Pappa Sören<3

Mamma har åxå funnits där men grejjen är nog att vi är för lika varandra så de inte går riktigt bra.
Men hon försöker så gott hon kan och jag har märkt de men ibland blir de på fel sätt så det blir motsats av det ist.

Mamma Ingrid<3

Personen som betyder mest är min lillebror. Han visar inte så mycke men när de väl är nå så bryr han sej mest av alla har jag sett. Han reagera mest på mitt drickande tex och de är massa saker.
Men jag kommer aldrig kunna förlåta mej själv för hur jag betedde mej mot dej under perioden då du var 11-12 år gammal bara. De är sjukt vad som krävdes för att jag skulle inse vad jag ställt till mej. Du mådde så sjukligt dåligt och de var jag som fått dej att må så. Du kunde inte prata med mej, de enda du fick tillbaka va skit och hemska jävla ord. Jag råka få dej att inse att du inte var värd nått men du är värd mest i mitt liv.
Tänk när du låg där på golvet, ser fortfarande filmen i huve. Du skrämde mej verkligen och först då insåg jag hur hemsk jag va. Men sen försökte jag göra allt för att du skulle må bra ige och få tillbaka ditt självförtroende. Skolan börja märka skillnad som fan och alla andra åxå.

Emil <3

Jag önskar jag hade bättre kontakt med mina systrar. När man va liten ringde man till varandra och prata men aldrig längre. Jo med Carro och jag är så glad att vi börja fått upp kontakten igen, men önskar jag fick bättre  kontakt med Malin och Nadde åxå. Ni betyder mycke för mej även om de inte märks. Jag har aldrig vare bra på att visa vad jag känner. Men jag hoppas att vi kommer varandra närmare.
Vi hade så mycke kul när vi va små, vi mima jämt och hade mycke skojj ihop men nu gör vi aldrig nå. Kanske lite för stora för att mima nu lr va säger ni ska vi ställa upp å mima i folkparken igen? Vi kanske tar första pris igen=P hahaha.

Carro och Moa<3

Nadde, Jenna och Rebecca<3

Malin och Wilma<3

Vi ses för sällan och jag vet att jag sagt att jag ska komma, men de är inte bara er jag sagt att jag ska komma till och inte komme iväg utan de är fler bland annat Caroline Roos. Har vare för självupptagen men nu börjar jag få ordning på mitt liv. Bara jag tage körkort så ska jag komma. Känner att jag läre lägga vartenda öre på körkortet nu.

Nadde, Emil, Malin  Jag och Carro

Insåg nyss att om 9 dagar har jag hållt mej ifrån att dricka alkohol i 1 månad. Känner mej stollt och nöjd som fan. Äntligen börjar de bli ändring. Vägrar hamna i beroende igen!

Imorse skulle jag bredan ut täcket i soffan, runska till de och fick as ont i nyckelbenet och de går inte över=(

Näe nu ska jag ta å diska och kanske ta mej en promenad, pallar inte att sitta innstängd i lägenheten. Har bestämt mej för att jobba imorgon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0