Jag hoppas verkligen

Förstår egentligen inte varför jag är så blyg att försöka nå, för när jag väl försöker så går de ju faktiskt bra. Tror hela tiden att de ska gå så dåligt och att folk ska tycka allt är knäppt å så, men så är de ju faktiskt inte insåg jag idag.

Tänker inte gå in på vad pga kanske ansvar och avensjuka.
Men iaf! Har sagt länge att de känns surt att ligga på samma nivå när jag enligt mej själv borde ligga högre. Visste inte hu ja skulle få fram de, men vill verkligen för tycker de känns jävligt om man säger så.
Och tur va nog kanske de:) För jag blev verklgien  förstådd till min förklaring och skulle nog gå att lösa på nå vis. Får hoppas på de och vart väldigt glad över de som sas.
Sånt är alltid så roligt att höra och man de stärker en och man vill fortsätta.

Haft en bra helg. Jobba 10 timmar på fredan, upp kl 7 på lördan och skynda mej iväg på riskettan. Satt där i 3 timmar och lite till sen kom Emil och hämta mej och Linnea, släpte av henne i Heden. Sen for vi vidare till Hennan så jag fick träffa Rebecca och Jenna lite.
Rebecca och jag åkte fyrhjuling, sparka boll och bakade lite fika som vi sen satt ute och åt.
Sen gick jag, Becca och Jenna till lekparken som va värdelös måste jag verkligen säga. Men dom tyckte de va kul att gunga iaf. de enda som gick att göra där. Kanan va ju hel blöt å klätterställningen va som lite stor. Sen börja Jenna bli trött å satte sej i vagnen å då ville inte Rebecca gunga mycke längre till heller så vi gick hem igen.
Sen upp på söndan och jobba 10 timmar.

Nu ska jag snart gå ner på prix sen blir de film=) Fast först läre jag väl duscha så jag slipper stinka äcklig mat os.

Är ledg i 2 dagar nu, ska bli så skönt. Köra både i morgon och på onsdag.
Va ut å körde med pappa på lördakväll å. Fan va bra de gic. Vart mer än jätte jätte chockad. Sånt som vare krångligt på körskolan gick skit bra med pappa. Gick ju på en gång hela tiden utan problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0