Hold your head up high

Igår kom lillebror och hälsa på, Joel å Felix följde med å. Vi beställde pizza och kolla på film.

Han kanske kommer idag å efter praktiken=) Hoppas han stannar kvar isf för jag ska ju på körskolan idag. Både snart och ikväll. Smartsaftet jag hoppa upp en timme för tidigt och förra gången hoppa jag upp en timme för sent. Synd för jag kände att jag behövde sova ut. Seg som fan!

Nu börjar de bli skillnad i min lägenhet, skönt som fan. Tog ett jädra ryck igår så nu börjar de snart bli bra här.

Ska snart upp till tvättstugan, så fort jag orkat klä på mej och slänga i jobbarkläderna. Sen ska jag gå till körskolan på körlektion. Unra hur de går, ska gå vidare idag till nästa. Håll tummarna för mej=)

Min vidriga myrfälla funkar as bra=P Nu börjar de bli tomt på myror här=) Lillebror råka trampa i den igår nåra gånger, vidrigt! Haha

Näe ska jag häva i mej lte frukost tror ja=) Måste börja försöka äta regelbundet så jag går ner mer. Skrev fel igår, skrev att jag hade gått ner 1 kg men menade 2 kg=P De tar sej=D

Nutte, pappa och jag=)
En bild från jag va väldigt liten=) Pappa, jag och lilla Nutte, minns han så väl och när han försvann. Pappa förstår inte att jag kan komma ihåg han men minns de så väl. Sprang bort i skogen sen hittades han död.

Måste bara få häva ut mej lite, blev så förbannad när jag hörde en sak igår.
Förstår verkligen inte hur vissa tänker. Hur i helvete kan man vara så självisk? Hur fan kan de va viktigare än en sån här sak? De här händer bara en gång medans de andra händer varje år. Sjukt! Finns de inga känslor i kroppen då? Gahhhhh!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0