Yees jag vann!!!

Yees!!! Den här veckan var det min tur att vinna viktminskartävlingen. Känns som jag är stort på gång, synd bara att jag åkte på å blev sjuk, men känns underbart att jag är frisk igen. Ska bli så skönt att jobba igen, få ut å gå och slippa sitta hemma.

När jag börja tävlingen
Så här såg jag ut när jag började tävlingen, gått ner 2 kg och gått ner några cm på olika ställen. Jag har varit väldigt omotiverad tills förra helgen när jag var till Hennan och Örnåsen. Då först fick jag suget och kämparkraften och jag kommer kämpa tills jag åtfår denna kropp.

Mitt mål äär att återfå min gammla kropp
De här är mitt mål. Jag har långt dit men jag ska lyckas!!! Å här är jag ändå mullig men jag tyckte faktiskt om den här kroppen. Jag va när en gång, gick ner 15 kg, bara 15 kvar men sen börja jag jobba. Börja hoppa över måltider, åt jätte oregelbundet och onyttigt.

Men idag har jag matlåda med mej, ska bara komma ihåg att ta med den. Oftast när man är duktig och gör så står den kvar hemma.

Näe nu lär jag skynda mej å jö mej i ordning så ja kommer till jobbet. Slutar 16.00 idag, underbart! Då blir de plugga körkort för fulla muggar, gjorde nästan hela kapitlet igår men ligger ju efter flera kapitel så läre försöka komma ikapp.



Kommentarer
Postat av: Stina

Asså... känns wierd och säga de här.. men... om du inte tar illa upp... ja gillar dina kurvor! :D

2010-05-10 @ 20:33:08
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: Linda Bäckman

Okej hehe tack! =)

Klart jag inte tar illa upp

2010-05-14 @ 22:39:01
URL: http://lindabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0