Ska de bara gå neråt?

De känns som allting rasar för mej nu. Trivs inte med jobbet längre, å inte heller längenheten. Allt är bara skit med de nu hela tidne och blir ju aldrig bra.

Å på de så blir Bamse dålig. Min älskade hund som jag haft sen jag var 5 år gammal, i 16 år har jag haft han.

Han har hjälpt mej mycke gnom åren specielt när jag bodde i Järpen. Han fanns alltid där, så fort hn såg jag mådde dåligt så kom han å satte sej vid mej. Han skulle trösta. Sån jävla underbar hund.

Igår blev han jätte konstig, så pappa och jag bestämde att han skulle skjuta Bamse på morgon, eftesom de va natt. Senare gick jag och lillebror dit och titta till han då börja han blev bättre ch imorse då var ha helt normal. Vette fan va de blev.

Han får leva ett tag till och blir de igen ellerhan blir dålig på nå sätt så tar vi bort han då, vilket fall så tar vi bort ha inan vintern, så dwe går att gräva ner han. För han lär ju ne klara sej allt länge.


Kommentarer
Postat av: matte

ta vara på den lugna tiden, stressa inte, sen ska du inte gräva ner dig i massa problem och prata med någon som du känner att du vill prata med men inte riktigt har tid.

2010-10-11 @ 20:29:50
URL: http://maaatte.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0